KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan

  • masa pelepasan:2024-01-19 19:59:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:247
  • Penerangan pantas:

    Keledek,Kebocoran minyak di flange looperTherefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type trans

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di flange looper

Therefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,KeledekHarga pengubah jenis kering 1250kva, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Keledek. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Pemburukan pengisihan Solenoid

CabreroJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pelanggan pertamaPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap,KeledekPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyak, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Rakmandasi halaman rumahIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

KeledekBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

KeledekMaklumat produk lain
  • ArseneTrain boarding bridgepengilang

    ArseneTrain boarding bridgepengilang

  • ForliCustomized hydraulic fixed boarding bridgeRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    ForliCustomized hydraulic fixed boarding bridgeRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ForliPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPenyelenggaraan yang buruk akan menyebab

    ForliPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPenyelenggaraan yang buruk akan menyebab

  • ForliLift kecil dupleks rumah tanggaKesan operasi tanpa pemandu

    ForliLift kecil dupleks rumah tanggaKesan operasi tanpa pemandu

  • PurwodadiPembuat pengubah jenis kering 80 KVABagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik

    PurwodadiPembuat pengubah jenis kering 80 KVABagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik

  • Hong KongJadual penangkapan hidraulik garpu guntingDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    Hong KongJadual penangkapan hidraulik garpu guntingDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • Hong KongTruck boarding bridgeTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

    Hong KongTruck boarding bridgeTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

  • CarrigalineForklift boarding bridgeTingkatkan inovasi

    CarrigalineForklift boarding bridgeTingkatkan inovasi

  • segera:Peringatan: Maklumat KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan memberi anda KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan. KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KeledekUji item pengubah kuasaTunjang pembuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!